CAT ESP
< tornar

Instal·lació caldera biomassa a la Llar d’Infants de Camós

En OSG Serveis Grup, darrerament hem acabat la nova instal·lació d’una caldera de Biomassa en una escola bressol de la comarca del Pla de l’Estany. En aquest cas la potència instal·lada és de 30 kW. La caldera s’ubica en un recinte dissenyat específicament per ubicar la caldera de pèl·lets, el dipòsit d’inèrcia així com el control del sistema. Aquest recinte està dividit en dos volums diferenciats.

El primer volum és on es troben distribuïts els elements descrits anteriorment, mentre que en el segon volum es troba la sitja de pellets, on s’emmagatzemen els pellets i es condueixen fins a la caldera mitjançant un visinfín.

D’aquesta manera s’acaba la producció de calefacció per terra radiant i ACS de la llar d’infants de Camós, dotant-la d’una energia renovable sostenible i de creixent implantació.